Kom je eigen peutergerecht bereiden

De peuterkoks gaan spelenderwijs koken en proeven. Met een groep peuters en hun ouders/verzorgers gaan we elke les voelen, ruiken, proeven en kleine gerechtjes maken. In de lessen werken we met kindvriendelijke kookmaterialen, zodat de peuters echt zelf kunnen koken. Tussen het koken door is er ruimte om gewoon lekker te spelen.

Het doel van de lessen is kinderen kennis te laten maken met gezonde en pure voeding. Als kinderen op een speelse manier een eigen gerecht bereiden dan eten zij het meestal op! Op deze manier wordt er een gezonde relatie gelegd tussen eten en plezier beleven.

Wanneer?
Binnenkort maken wij ons aanbod bekend.

Waar?

De lessen vinden plaats op onderstaande leslocaties.

Cereol febriek, het Wilde Westen
Everard Meijsterlaan 1b
3533 CK Utrecht

Castellum Hoge Woerd, Utrecht natuurlijk
Hoge Woerdplein 1
3454 PB De Meern

Kinderdagverblijf het Ijsseldijkje
Planetenbaan 46
Ijsselstein

Bij voldoende vraag starten we ook op andere locaties. Wil jij ook peuterkoken op een locatie. Laat het ons weten.

Tarief
Je kunt je inschrijven voor een blok van 6 lessen.  De kosten zijn €90,- voor ouder/verzorger en kind samen. Na je inschrijving ontvang je een factuur.
Er zijn kortingen mogelijk voor mensen met een Upas of op indicatie.

Allergie?
Als je peuter een allergie heeft dan wordt daar rekening mee gehouden. Voor hem/haar zullen alternatieve producten aangeboden worden.