Peuterkoks gezocht!

De peuterkoks gaan spelenderwijs koken en proeven. Met een groep peuters en hun ouders/verzorgers gaan we elke les voelen, ruiken, proeven en kleine gerechtjes maken. In de lessen werken we met kindvriendelijke kookmaterialen, zodat de peuters echt zelf kunnen koken. Tussen het koken door is er ruimte om gewoon lekker te spelen.

Het doel van de lessen is kinderen kennis te laten maken met gezonde en pure voeding. Als kinderen op een speelse manier een eigen gerecht bereiden dan eten zij het meestal op! Op deze manier wordt er een gezonde relatie gelegd tussen eten en plezier beleven.

Wanneer en waar?

- Woensdag 6 februari van 10.00 tot 11.15 uur (voor 6 lessen)
Speeltuin Bankaplein
Gegeven door Dietiste: Marieke

Voorlopig is er geen aanbod voor Peuterkoks Leidsche rijn.

Adressen

De lessen vinden plaats op onderstaande leslocaties.

Utrecht:
Speeltuin Bankaplein
Billitonstraat 7
Utrecht

Leidsche rijn, Vleuten, De Meern:
Bouwspeeltuin Voorn, Doenja dienstverlening
Akkrumerraklaan 31
Utrecht

Bij voldoende vraag starten we ook op andere locaties. Wil jij ook peuterkoken op een locatie. Laat het ons weten.

Tarief
Je kunt je inschrijven voor een blok van 6 lessen.
De kosten zijn €90,- voor ouder/verzorger en kind samen voor de locatie Utrecht en Leidsche rijn. Voor de cursus in IJsselstein zijn de kosten €60,- voor ouder/verzorger en kind samen. Gemeente IJsselstein ondersteunt dit project waardoor de cursus tegen een lager tarief aangeboden kan worden.

Na je inschrijving ontvang je een factuur.
Er zijn kortingen mogelijk voor mensen met een Upas of op indicatie.

Allergie?
Als je peuter een allergie heeft dan wordt daar rekening mee gehouden. Voor hem/haar zullen alternatieve producten aangeboden worden.