Peuterkoks gezocht!

De peuterkoks gaan spelenderwijs koken en proeven. Met een groep peuters en hun ouders/verzorgers gaan we elke les voelen, ruiken, proeven en kleine gerechtjes maken. In de lessen werken we met kindvriendelijke kookmaterialen, zodat de peuters echt zelf kunnen koken. Tussen het koken door is er ruimte om gewoon lekker te spelen.

Het doel van de lessen is kinderen kennis te laten maken met gezonde en pure voeding. Als kinderen op een speelse manier een eigen gerecht bereiden dan eten zij het meestal op! Op deze manier wordt er een gezonde relatie gelegd tussen eten en plezier beleven.

Wanneer en waar?

In januari 2018 starten we weer met nieuwe cursussen.

- Vrijdag 19 januari van 10.00 tot 11.15 uur (voor 6 lessen)
Bouwspeeltuin Voorn (i.s.m. Doenja dienstverlening)
Leidsche rijn/De Meern
Docent: Julia

- Woensdag 24 januari van 10.00 tot 11.15 uur (voor 6 lessen)
Speeltuin Bankaplein in Utrecht
Docent: Roos

Adressen

De lessen vinden plaats op onderstaande leslocaties.

Utrecht:
Speeltuin Bankaplein
Billitonstraat 7
Utrecht

IJsselstein:
Kinderkwartier IJsselstein
Televisiebaan 106A
IJsselstein

Leidsche rijn, Vleuten, De Meern:
Bouwspeeltuin Voorn, Doenja dienstverlening
Akkrumerraklaan 31
Utrecht

Bij voldoende vraag starten we ook op andere locaties. Wil jij ook peuterkoken op een locatie. Laat het ons weten.

Tarief
Je kunt je inschrijven voor een blok van 6 lessen.  De kosten zijn €90,- voor ouder/verzorger en kind samen. Na je inschrijving ontvang je een factuur.
Er zijn kortingen mogelijk voor mensen met een Upas of op indicatie.

Allergie?
Als je peuter een allergie heeft dan wordt daar rekening mee gehouden. Voor hem/haar zullen alternatieve producten aangeboden worden.